Virus på datorn!!

Som ni märkt så har jag inte kunnat uppdatera på någon dag och det har berott på att jag inte kommit in på blogg.se för vår stationära dator är nog drabbat av ett virus. Men nu har jag äntligen hittat en dator så då passar jag på att slänga in ett inlägg. Jag ska även ladda ner bilder från igår när vi firade våra föräldrars bröllopsdag med mysig middag, efterrätt och film.
Nu i veckan blir det hård träning, ska försöka styrketräna minst tre gånger denna veckan också, man behöver ju muskler ;)
Vi håller på med middag där nere just nu så jag få se om det behövs dukas, annars så är det väl bara att sätta sig vid färdigt bord eller hur man brukar säga hehe :)

Vad har du gjort i helgen? Något roligt??

Ha det bra och ta hand om er!!

// Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0