Musik är livet

Är hemma nu efter att ha sett på Fridas innebandyträning. Hannah var även med där. Just nu så är det strax Christine så jag ligger i sängen med dator och lyssnar på lugna favoriter, me like. Musiken är oftast väldigt bra och det gillar ju jag =P Senare ikväll ska jag gå ut på en promenad, måste få ihop mina 10000steg varje dag. Snackade med Jenny igår på facebook, det var väldigt trevligt, hoppas det blir fler gånger.
En annan sak jag hoppas är att lågkonjukturen ska ta slut så jag kan få jobb igen och det är inte vilket jobb som helst utan det bästa =P Jag gillar verkligen det och alla personer som jobbar där är så snälla och rara.

Vad har ni hittat på med ikväll??


// Petra


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag har precis varit och tränat! Känner mig sådär lagom nöjd :) Ikväll bli det idol! För dig med?

2009-09-23 @ 19:20:47
URL: http://www.rebeccasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0