Guud vad duktig jag varit idag =)

Idag har jag varit jätteduktig. Nu ikväll så gick jag en powerwalk i 55minuter, körde på "sågen" ( vet ej vad maskinen heter, men vår granne säger att det låter som en såg), och gjort situps med 5 kilos vikt som extra vikt =P Jippie!!
Imorgon så är det vägning och mätning, hoppas det går neråt fortfarande =) Hannah och jag ska även testa och baka ett Grahamsbröd nu ikväll till frukosten imorgon, hoppas det är gott.
Några av mina läsare ville att jag skulle lägga upp några av de videos jag såg på innan idag på bla Taylor Lautner och Robert Pattinsson i Twilight, så här kommer några av dem!! ;)











Så här har ni läsare!! Allt för att göra er glada ;) De två första har jag haft uppe en gång tidigare, så rolia!!

Ni får sova så gott så hörs vi imorgon!! =)

//Petra


Kommentarer
Postat av: julia

Taylor Lautner är bara såååå het :o

asså omg!!!!!

2009-09-13 @ 19:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0