Yezz!!

Nu fick jag in bilderna, fick skicka dem via bluetooth från min nya mobil till den gamla och sen ladda in dem på datan! =D
Då ska ni få se lite strand bilder! Hoppas ni ska tycka om dem =D
Vi var på Skåre strand.

 


    Bryggan på Skåre, den var ju inte världens stabilaste hehe =D


                        Strand om man fotade åt vänster hehe


                          Så här om man fotade till höger =D
    
Frida, min lilla syster            Miro som däckade i trädgården i onsdags när det var 25+ hehe


Jag får lägga upp fler bilder sen, så håll utkik!!


Ha det bra så länge!! =D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Heej.

Fin blogg <3!

2009-05-02 @ 23:47:24
URL: http://glairty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0