Ladda mobilen

Nu hade jag tänkt gå och lägga mig. Jag skulle försöka lägga in lite bilder för dagarna som gått men kom precis på att det inte går genom min nya mobil, jag får alltså skicka över dem till min gamla mobil och sen få över dem till dator  =S
Imorgon ska jag se till att få in dem, kanske en video med!!  hehe Jag måste ladda min gamla mobil också så det går.
Idag var jag i Ystad och hälsade på min halv syster och hennes man, det var väl helt okej, lite tråkigt kanske. När vi körde hem så fick jag en jäkla polisbil efter mig, så man fick ju hålla hastigheterna, hehe. Annars när man är ute och kör så kör andra bilar om en som några jäkla galningar men nu när polisbilen var där då la dem sig efter den, så sjukt, då låg det typ 15-20 bilar efter och saka. När vi kom till svängen in till sturups flygplats så hade den försvunnit och då gasade de jävlarna på, en efter en körde de om, ändå körde lite mer än hastigheten(?).
Folk kör som galningar hela tiden men så fort det dyker upp en polis så är de ala ögontjänare. Men var finns polisen när man verkligen behöver dem? Inte till hands i alla fall!!
 

Nä, nu lägger jag mig.

Ni får ha det så bra!!
 

Kommentarer
Postat av: Michaela

false lash effect från maxfactor!

har fuskat lite med lösfransar men man får långa ochfina utan också ;D

2009-05-24 @ 07:20:42
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: Bettan

Gissa gärna vem som är Veckans Kändis på min blogg så kan din blogg få synas på min:)

2009-05-24 @ 10:37:09
URL: http://busbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0