Vet inte vad jag ska skriva här idag =D

Idag tog jag återigen en sovmorgon, varje gång jag inte kör min pappa till jobbet så sover jag så fruktansvärt länge, får bli ändring på det. När jag kommer ner där nere så sitter min mamma och Hannah och kollar på tv där det är någon politikdebatt, jag hade tydligen precis missat det spännande och roliga, synd ju  =P  hehe

Idag blir det väl att städa lite, ska plocka undan kläderna som är i storarummet. Nu åker vi snart till kreta, ska bli så jäkla skönt.

Imorse eller i förmiddags tror jag att Martina ringde mig ( Vet inte om jag drömde =/  ) och undra om jag kunde jobba torsdag och fredag, men det kan jag ju tyvärr inte pga att vi ska göra den sista hemtentan på fredag och frågorna skulle komma ut på torsdagen och om de kommer ut tidigt så kör vi in och fixar det på torsdagen så vi blir lediga på fredag  =D

Vad ska ni hitta på med idag??

Hoppas ni får en trevlig dag så hörs vi!!  =D

Kommentarer
Postat av: Luucy

idag ska jag plugga och sådant tråk haha, sj? :D



kram!

2009-06-03 @ 13:10:59
URL: http://luucylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0