Trött, arg och svettig!!

Idag har jag varit så arg, speciellt för att jag inte fått mina pengar men också för att personer i min närhet är så falska. Att en person kan vara vänlig mot en när den behöver något och sen så snackar den skit bakom ryggen på en, man blir så jävla ledsen. En person berättade för mig att om man är arg så hjälper det om man går ut och springer för då slappnar man av, så jag tog det rådet och gick ut och spran, visst det hjälpte när jag höll på, men sen när man kom hem så började skiten igen och jag är både fysikskt och psykist utmattad av detta, jag orkar inte mer nu. Det ända positiva är att jag tyckte att springningen gick bra och jag klarade det och kände att jag kunnat springa lite till. Idag gjorde jag även några ruschningar i backen i parken, efter den sista ruschen kände jag riktigt hur benen höll på att ge vika. Men just nu känner jag mig stolt att jag gick ut och sprang, behövde det för jag känner att jag ätit för mycket idag och då menar jag inte skit för det har jag slutat med nu. Jag äter tok för mycket bröd och sånt, måste få mina pengar snart så jag kan handla bättre saker, faaaan!!!!!!
Ni får ursäkta att det är mycket negativt i detta mail, men jag är så förbannad just nu så jag måste få ut det känner jag! =) Ni kan ju alltid välja att strunta i att läsa det! =)
Nu ska jag duscha sen ska jag dricka vatten för jag känner att huvudvärken börjar komma och det är så tråkigt och jobbigt att ha ont i huvudet =(
Imorgon så kommer jag köra min pappa till jobbet, gå ut och springa och sen ska jag ta upp resten av ölandstenarna i trädgården eller en del i alla fall, hoppas solen håler i sig!!
Sen på eftermiddagen så kör jag och hämtar pappa och då ska vi fan gå och styrketräna har jag bestämt, måste börja med det nu igen. Jag vet att jag inte uppdaterat så mycket på sistone men jag har känt mig så nere och det är inte roligt för er att läsa om negativa och tråkiga saker.

Men nu ska jag gå, ni får ha en fortsatt trevlig kväll! =)

// Petra

                                                     
Jag, pappa och Frida, min lilla syster, på min halv systers bröllop förra året. Jag hade hårförlängning då.

                                        
                                                                                                    Jag

                                         
                                                                     Jag med mina löparskor!! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhehe,okej =)

2009-08-06 @ 22:51:42
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0