Day 2

Tjaa!! 
Då var dag två av detta året snart slut 😬 Idag var vi och hälsa på vår faster, alltid lika roligt och jag älskar att de flesta av oss samlas och umgås ❤ 

När vi var klara där körde jag och min far inom ekohallen och fyllde på lagret av celsius, de är de billigaste jag hittat 16kr och annars går de väl över 20kr!? 
Sen blev det en sväng på gymmet, jag började med kondition, blandat rask gång och löpning. Känns helt okej men jag ska skynda långsamt med det hade jag tänkt 😊 

Sen körde jag och lillsyrran slut på axlar, biceps och triceps. Gick sjukt bra och fick med ett par olika övningar på varje, är fortfarande helt skakis. 😝👍 

Till middag blev det lax, potatis, morötter, ärter och dillsås, Love! 😘
Har märkt att när jag inte äter en massa skit emellan målen så är jag alltid hungrig, men det lägger väl sig sen när jag kämpat på nån månad. 

Hoppas ni haft en bra dag?! 

Puss och Kram ❤ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0