Yeeezz!!

Hej! 
Idag ringde kvinnan från Trelleborgshem och berättade att vi fick lägenheten, så nu är jag en glad tjej 😃 
Imorgon ska jag dit och skriva på kontraktet och sen får vi börja packa ihop vår lägenhet så smått. Imorgon ska en tjej komma hit och kolla på vår lägenhet och på tisdag ska en annan tjej komma och kolla. Sen den sista kommer den 10/3 och kollar så nu är det snabba ryck som gäller. 

Idag har jag inte gjort så mycket. Kollat runt vilka möbler vi ska ha med oss, vilka vi ska sälja/slänga osv. Roligt! 

Nu ska jag strax möta upp min syster och snacka lite innan hon ska tillbaka till jobb på APT eller vad det heter 😃
Hoppas ni haft en bra dag! 

Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0