2 dagar kvar....

.... Sen är det äntligen dags för lite semester och fy vad skönt det ska bli 😊👍 Dagarna går väldigt fort nu och det kan ju bara bero på att man har så kul. 

I jul så firar vi hemma hos mina föräldrar, det ska bli väldigt skönt och inte så stressigt. Julklapparna är nästan helt fixade. Egentligen skulle vi bara köpa varsin åt en person men jag har köpt något litet till alla i min familj. Man kunde önska att man hade haft mer pengar så man kunde köpt allt för det bästa jag vet är att ge något saker 😘 

Imorgon fyller pappa år så jag ska dit och gratta honom och sen i över morgon är det min lilla systers tur, Hannah. Så nu fram till jul är det full rulle hehe. 

Nu ska jag nanna. Sov gott så hörs vi kanske imorgon! 😘




Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0