Lördag

Hej! 
Hela denna veckan har varit jobbig. Jag har varit dunder förkyld och haft ont i halsen och så sjukt trött. Alltid när jag är sjuk så sover jag så dåligt. Nu är det dock bättre så jag förstår inte varför jag vaknade kl 07.55 idag 😕 

Mohamed spelade fotboll med några kompisar idag och han tyckte det var skoj och då blir jag glad. Ju mer han själv hittar på saker och får kompisar så är det bra 👍
Nu har vi käkat middag, kyckling och pommes, det var gott. 

Nu ska vi bara ta det lugnt i soffan och se på tv resten av kvällen. Kan hända att vi pillar lite i lägenheten. Imorgon ska vi städa den iallafall. Om det är fint väder blir det en cykel/promenad också, annars ska jag försöka komma iväg till gymmet. 

Jag hoppas ni har haft en bra dag och får en fortsatt trevlig kväll! 

Puss och Kram 




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Så fina bilder:-)
Kram Rebecka

2014-04-12 @ 20:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0