Trött!

Hej!
Jag glömde helt bort att skriva ett  inlägg på min rast, vi satt och diskutera annat då istället.
Jag slutade iallafall kl 15 idag och så fick jag promenera hem, inte det lättaste i detta vädret. Jag höll på att sätta mig ett par gånger för det var så jäkla halt på vissa ställen där de plogat och det tog lång tid att gå hem.
Nu sitter jag här och vilar lite för ikväll är det dags för träning igen, Zumba Fitness, ska bli skoj att se vad hon har för låtar denna gången eller om det kanske är samma som innan :-)
 
Hoppas ni haft en bra dag änsålänge!
 
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: anna

Kan du inte lägga upp bilder från brölloppet?:)

2013-01-15 @ 18:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0