Söndag 27/1-2013

Hej!
Allt väl? Det var några dagar sen jag bloggade sist och det är inte mycket som hänt. Jag har mest jobbat oh trännat bort dagarna. Träningen går riktigt bra och i torsdags så testade vi på Fitness Box som är i 90 minuter och fy vad jobbigt det var, men samtidigt väldigt skoj. Gruppen peppade varandra och gav stöd, så det var jättebra.
Idag har vi också varit iväg på gymmet och jag fick med mig både Hannah och Frida idag. Jag köpte ett månadskort åt Hannah så hon kan träna innan hon åker iväg till Kosovo.
 
Igår hade vi "kalas" med släkten för mig och Frida. Jag fylla 25 år i fredags, så som min syster sa, Nu är man halvvägs till 50 ;-D Tur man inte har någon ålders noja som visa människor får. Vi hade släkten hemma hos oss och vi åt kaka, tårta och frukt och drack lite kaffe, läsk mm. Det var väldigt trevligt. Sen på kvällen blev det ingen utgång utan jag stannade hemma och tog det lugnt och såg lite på filmer och snackade med min älskling :-)
 
Nu har jag käkat middag och ska sätta igång min tvätt så man har lite rena kläder i veckan. Senare blir det dusch och sen sängen. Jag hoppas ni haft en bra helg och ni får en fortsatt trevlig kväll!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0