Räkna ner timmarna!

Hej!
Varje gång jag åker och hälsar på min man så finns alltid tankarna i huvudet att snart är det dags att säga hejdå och att man ska åka hem igen, alltid lika jobbigt att åka ifrån den man älskar. Jag önskar och hoppas att snart man slipper göra det. Något som jag dock kan tänka mig är ännu jobbigare är om man levt med en person en tid och sen måste åka ifrån den, usch det måste vara hemskt. Jag förstår inte varför det ska vara på detta viset??
 
Snart ska jag iväg med min syster och säga hejdå till hennes pojkvän, min "Bror", då han måste åka tillbaka till sitt land igen. Sen får vi se när han får komma tillbaka igen till oss, där han hör hemma. Denna tiden som kommer vara nu vet jag att den kommer vara riktigt jobbig och jag måste se till att hjälpa henne så hon är sysselsatt hela tiden och inte behöver tänka för mycket, även om det inte kommer vara så hela tiden.
 
Nu hade jag tänkt gå upp och vila lite innan vi ska köra om ca 3 timmar. Vi hörs igen senare! Tänkte dela med mig av en låt som är riktigt bra också.
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0