Onsdag 16/1-2013

Godmorgon!
Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min lilla kusins födelsedag! Hurra, Hurra, Hurra!!! Grattis på födelsedagen Felicia!! :-)
 
Idag ska jag jobba mellan 8-13 så det innebär en kort dag, måste skicka iväg ett sms till min syster och fråga om hon hade kunnat hämta mig idag. Jag måste börja gå och lägga mig tidigare, är så trött även idag. Något jag ska ändra på är iallafall att jag ska äta min middag innan träningen istället för efter för det blir så jäkla sent annars.
 
Efter jobb ska jag bara hem och ta det lugnt, kanske slänger in den sista tvätten så resväskan kan bli helt tom.
Jag hoppas ni får en bra dag så hörs vi senare idag!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0