Lite skäll så där efter träningen :-D

Hej!
Allt väl med er? Här är det bra. Har precis käkat keso och banan. Idag var vi iväg med barnen på brandstationen. Det gick bra och de var riktigt nyfikna. Synd bara att det regna när vi åkte dit och hem. Även denna dag har varit hektisk, full rulle och jag vet inte vad som hänt med ungarna :-/ De brukar inte vara så.
 
Ikväll blev det lite styrketräning och sen Sh´bam. Det gick bra och det var tufft idag för det kördes lite andra låtar som jag inte kört innan. Efter träningen så snackade vi mat och då fick jag skäll av en PT där för jag åt rent för lite, så guess what!?! Nu ikväll har jag ställt mig och gjort lite matformar med mat som jag kan ha imorgon och dagen där på. Duktigt va!?! :-)
 
Nu ska jag snacka lite till med min älskling och sen blir det sängen, är helt trött nu :-D Imorgon blir det ett tufft träningspass på gymmet. Härligt!!
Godnatt och sov så gott när ni lägger er!
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0