Kalas

Hej!
Idag vaknade jag vid 10.20. Jag gick ner och fixade mig för idag så hade vår lillkusin kalas. När jag hade fixat mig så drog jag och Hannah ner till stan och handlade present till henne. Det blev ett par rosa jeans och en jacka man kan ha inomhus med knappar, vet inte riktigt hur jag ska beskriva den. Själva kalaset gick bra, blev kaka och tårta och sen fanns där även frukt.
Nu är vi precis hemkomna och jag sitter lite framför datorn. Ska nog sätta in en tvätt sen så man har lite rena kläder i veckan. Sen blir det att sätta igång med middagen, ska bli gott med middag.
 
Tyvärr blir det inga bilder denna helg för det är något konstigt med datorn så man kan inte lägga in dem :-/ Måste be min systers pojkvän kolla på den. Jag hoppas ni haft en bra dag änsålänge!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0