Inte det bästa :D

Godmorgon!
Att inte få så bra sömn på natten r verkligen inte det bästa. Jag gick och la mig vad 22.45 och vaknade vid 02.48 och trodde kl var 05, men det var bara att somna om igen och sen vaknade jag vid 04.38 igen. Idag fick jag promenera till jobbet och nu sitter jag här i personalrummet och väntar på att klockan ska bli 08. Mina ögon är så himla trötta och jag kommer få kämpa för att hålla dem vakna idag känner jag.

En god nyhet idag är att det blir Sh'bam med Andreas ikväll en sista gång innan det är uppehåll fram till den 20 mars, men det får man stå ut med. Jag jobbar till kl 15 och sen hem och ta det lugnt och ikväll träning. Jag önskar er en bra dag!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0