Inga bilder :-/

Hej!
Nu är jag hemkommen från kvällens träning. Det känns sjukt skönt nu efteråt, men under passen var det riktigt jobbigt. Vi började med en timmes Bodycombat, det var några år sen jag körde det sist så man har ju inte direkt slagen och sparkarna inne. Efter Combaten så vilade vi en stund och sen körde vi Zumba Fitness. På grund av att vi körde Combat innan så var Zumban jobbigare än vanligt, man hade liksom inte så mycket styrka kvar kändes det som, men det gick bra ändå och jag är njd med träningen :-)
 
Annars har dagen gått rätt sakta, jag fick ju jobba över 2.5 timme idag och barnen har varit på hugget. Alltså en väldigt hektisk dag. Man får hoppas att morgon dagen inte blir likadan för då lär jag vara helt slut :-D Min syster jobbade också på samma förskola som jag idag så det var ju skoj att hon också fått in en fot. Nu ska jag snacka med min man och sen blir det sängen. Imorgon börjar jag 09.30 och får se om det blir powerwalk eller kanske cykeln till jobbet imorgon :-)
 
Är det någon annan som också haft problem med att få in bilder när ni bloggar från mobilen? Mina bilder kommer aldrig in, sjukt störrigt!!
Ni får ha en fortsatt bra kväll och sov så gott när ni lägger er!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0