I´m back!

Tjohej!
Allt bra?
Då var man tillbaka på gymmet igen, det blev 28 minuter i olika lutningar, riktigt jobbigt när det var som högst. Sen körde jag vårt styrketränings program. Det gick bra och det kändes inte så hårt även om jag varit borta i ca 3.5 vecka från träningen nu :-) Annars idag så har det blivit tvättning av de kläder jag hade med mig till tunisien, de luktade för jag köpte converse till min syster och de luktade som nya :-) Jag diskade även lite och annat smått och gott.
 
Nu ska jag se om jag får fatt i min älskling så vi kan snacka lite annars så blir det väl lite magträning och sen en snabb dusch och sängen. Måste även höra när min mamma börjar om hon eventuellt kan köra mig till jobbet imorgon så går jag hem sen :-)
 
Jag hoppas ni haft en bra måndag. Ha en fortsatt trevlig kväll!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0