Gott med mat!!

Hej!
Har ni överlevt dagen? Efter att jag kom hem så gick jag och la mig för att vila och jag somnade och vaknade 2 timmar efter. När jag vaknade hade jag så jäkla ont i mitt knä från halk promenaden idag, usch jag hatar detta vädret :-( Jag har precis ätit färdigt middagen för idag, kotlett med bulgur och grönsaker, MUMS!! :-D Riktigt gott.
Nu ska jag se om älsklingen kommer in på facebook så vi kan snacka lite annars så sitter jag här lite vid datorn och sen blir det nog sängen. Imorgon jobbar jag en kort dag tack och lov, 8-13 och jag ska promenera hem även imorgon. Just det, bilder från Tunisien kommer, har inte hunnit ladda in dem på datorn än, blir nog till helgen när jag inte jobbar.
 
Jag hoppas ni haft en bra dag och får en fortsatt trevlig kväll!
 
Puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0