Fitness is a battle, Welcome to the front line!

Hej!
Idag jobbade jag till 16.00, min längsta dag denna veckan, skönt att ha fått den gjort. När jag kom hem så var jag så sjukt trött och ville bara gå och lägga mig. Men jag drog iväg till gymmet istället så jag fick det gjort. Idag såg det ut såhär när jag tränade:
 
- 10 minuter uppvärmning på Crosstrainern
- Styrketräning: * Rygg 3*25, Bröst 3*25, Benpress 3*70, Biceps 2*10, Triceps 3*10
- Sh´bam 45 minuter
 
Jag är nöjd och jag är riktigt glad att jag gick på Sh´bam för vi var inte säkra på om vi skulle gå eller inte. Vi hade inte gått på det passet på måndagar innan så det var helt nytt vi testade. Det gick riktigt bra och instruktören var riktigt bra också, så det kommer vi gå på fler gånger.
 
Nu ska jag käka middag och snacka med min älskling, jag saknar honom så fruktansvärt mycket och vill bara åka ner där igen nu direkt. Jag hoppas ni haft en bra dag. Sov så gott sen när ni lägger er!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0