Drop down low!!!

Tjohej!!
Nu är jag hemkommen och sitter och käkar lite mat, sista måltiden för denna dag. Kvällens träning såg ut såhär:
 
- Styrketräning - Axlar 3*10, Mage 3*25, Ländrygg 3*30
- 10 minuter kondition på löpbandet
- 45 minuter Zumba Fitness
 
Det var riktigt jobbigt idag, för nu när man kan det lite mer så blir det ju bara jobbigare och jobbigare för då kan man ta ut rörelserna ännu mer. Härligt!!Nu ska jag fortsätta snacka lite med min man och sen ska jag fixa tvätten så den blir torr till imorgon. Jag hoppas ni haft en bra dag. Sov gott när ni väl lägger er!
 
Puss och Kram
 
 
Bjuder på en låt vi har på Zumban, riktigt jobbig när man ger allt! :-)

Kommentarer
Postat av: Nathalie Ekström

Hej, vad fin blogg du har!
Jag har skrivit ett inlägg om mina mål för 2013 när det gäller träning och hälsa samt lite tips! Du får gärna kika in och rösta på inlägget (röst-knapp finns i slutet av inlägget) Det skulle betyda massor! Kram på dig :)

http://naathalieekstrom.blogg.se/2013/january/mitt-mal-2013.html#comment

2013-01-23 @ 11:51:32
URL: http://naathalieekstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0