All tid försvann!

Hej alla pigga!
Imorse så var vi ju iväg och lämnade min systers pojkvän på migrationsverket för han ska åka tillbaka till Kosovo och ansöka på nytt igen, får hoppas att det går fort. Jag lyckades inte få någon sömn på hela natten innan vi skulle köra så när vi kom hem vid 08 på morgonen gick jag och la mig till 10, då snackade jag med min man till 11.30 och sen la jag mig igen och vaknade vid 16.20 ungefär. Alltså sov jag bort typ hela dagen :/ När jag vaknade käkade jag middag och sen tittade jag lite på tv. Senare på kvällen så hjälpte jag Hannah med att sätta i sitt löshår (Microringar) och sen åkte vi iväg till affären och handlade lite frukt :-)
 
Nu snackar jag lite med min älskling igen och sen ska jag och Hannah se lite på film och då ska hon sätta i mitt löshår :-) Ska be henne locka mitt hår också. Imorgon ska vi på kalas hos vår kusin som fylla 7 år den 16:de denna månaden :-) Jag och Mohamed köpte ett Hello Kitty pennskrin till henne och en Hello Kitty ring som vi ska ge henne, hoppas hon blir glad för det. Nu ska jag fortsätta snacka med min älskling. Hoppas ni haft en bra dag.
 
Puss och Kram
 
           Mitt älskade hjärta som jag saknar dig! <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0