Vilodag!

Godmorgon!
Allt bra med er? Med mig är det bra. Jag vaknade för ca 45 minuter sen och ska käka lite frukost nu hade jag tänkt, ska bli gott. Igår hade jag en vilodag, så jag var aldrig iväg på gymmet. Kroppen måste ju ha minst en vilodag i veckan så det fick bli lördag denna veckan. Idag ska jag åter iväg till gymmet och det ska bli skoj. Jag älskar att gymma så känner inte att  det är jobbigt att gå iväg dit :-) Idag blir det nog enbart kondition för jag styrketränade i fredags, kanske att jag kör lite ben övningar och rump övningar, vi får se.
 
Det är fint väder idag, solen är framme. Dock är det väldigt kallt så man får ju klä på sig rejält ändå :-)
Jag önskar er en trevlig dag så hörs vi senare!!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0