Trött!!

Hej!
Denna dagen har gått väldigt fort. Jag vaknade efter klockan idag och fick väldigt bråttom till jobbet idag men jag hann :-) Väl på jobb var det en lugn dag och inte så mycket Stim som förra veckan, vilket var skönt. När jag kom hem efter jobb så kom tröttheten över mig och jag försökte hålla mig vaken men det gick verkligen inte. Jag somnade och vaknade upp vid 17.40 igen och då var det bara att gå upp och klä på sig för att dra iväg till gymmet. Idag testade jag på spinning, vilket jag i vanliga fall hatar. Detta var i 30 minuter och det var väl helt okej, instruktören var väldigt bra dock :-) Sen därefter blev det lite dans, Sh'bam :-)

Efter gymmet när jag kom hem käkade jag och snackade med min älskling. Dock blev det inte så länge idag för jag är så trött och ska lägga mig för att sova nu. Jag hoppas ni haft en bra dag! Godnatt och sov gott nr ni lägger er!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0