Fuck it!!

Hej!
Ursäkta överskriften, men kan man ha mer otur?? Min syster har för tillfället så jävla mycket otur och skit i sitt liv och nu orsaka jag henne mer genom att förstöra glaset på hennes mobil, lyckat liksom :@ Blir så förbannad på mig själv!!!
 
Idag har jag tagit det lugnt och försökt få tillbaka mina rutiner, med nyttig mat och på regelbundna tider. Jag var även uppe på gymmet och sprang på löpbandet och denna gången klarade jag att springa 3 minuter längre än sist så det är jag nöjd med :-) När jag kom hem sen så testade jag på att göra äpple chips :-D De blev helt okej och det var lätt att göra. De är ju nyttiga också.
Nu på kvällen så var jag ute på en powerwalk med Miro och Hannah.
 
Nu ska jag snacka lite med min älskling och spela lite spel och sen blir det sängen. Imorgon ska jag upp tidigt och köra Bodypump på morgonen på gymmet, Heja Heja!!!
Godnatt och sov gott när ni lägger er!!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0