Dance all night long!!

Hej!
Sitter i soffan och snackar med min make, vi snackar lite allmänt och lite om träning. Idag blev det tyvärr ingen spinning utan det blev "bara" Sh´bam, men det var skoj. Dock längtar jag nu till nästa release om 2 veckor för denna kan man nu och den börjar bli tråkig. Kollade på en liten snutt från nästa release och den verkar vara riktigt bra, Gangnam style är med t ex :-D hahahha
 
Annars idag så har det inte blivit många knopp gjorde, det var jobb sen hem. Sen gym och nu har jag slängt in en tvätt. Innan jag lägger mig ska jag ut med hunden på en runda. Imorgon ska jag försöka komma upp och köra den jäkla Indoor Walking kl 06.30. Jag börjar inte förrän kl 09.30 så jag har ju gott om tid på mig :-)
Fick jobb resten av veckan med så det är skönt, Avslutar februari bra hahaha, då har man pengar till nästa månad också :-)
 
Nu ska jag snacka vidare en stund och sen blir det sängen. Sov gott när ni lägger er! Godnatt!!
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0