Trött!!

Godmorgon!
Idag är jag riktigt trött, har inte sovit så jättemånga timmar inatt och nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna. Idag jobbar jag också på två ställen, först på förskolan och sen på fritids. Jag hoppas denna dagen går fort och smärtfritt :-D Inte för mycket gråt och skrik hade varit perfekt.
Igår så satte jag igång en tvätt och den har fortfarande inte blivit klar för jag gick ju inte upp direkt när klockan ringde så de kläderna kommer jag nog inte kunna ha, tusan också hade behövt en kofta som jag har där i :/
 
Annars ikväll så har vi inget inplanerat men det brukar dyka upp något som vi hittar på med så det gör det väl även idag. Annars så kan man ju ta det lugnt bara och vila upp sig efter denna jobb veckan :-)
Jag hoppas ni får en underbar dag. Solen verkar inte vilja kika fram idag, hoppas vi kan slippa regnet bara.
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0