Tisdag 25/9-2012

Godmorgon!
Det var tur jag la mig så pass "tidigt" igår för som jag tänkte igår kväll så ringde dem nu på morgonen från en förskola och behövde hjälp så det blev en tidigare uppstigning än vanligt idag, men det är ju sista veckan att samla in pengar till nästa månad ju och det behövs verkligen. Jag jobbar idag mellan 08.30-12.30 och 13-16.30 så om man lägger ihop timmarna så blir det ju en heldag med 30 minuters rast så jag kan ta mig mellan ställena :D Sen skulle vi se om det behövdes hjälp imorgon också :-) Vädret ser ut att vara svinkallt och vi får se om det blir regn eller solsken idag.
 
Hoppas ni får en trevlig dag!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0