Seg!!

Go´kväll!!!
Nu är jag hemma igen efter att ha varit i Malmö med lillsyrran. Vi lämnade av hennes kille och sen körde vi mot jägersro och käkade på Bk (Burger King) för hon var sugen på det, dock inte riktigt min favorit mat.
Nu har vi varit och handlat och jag har slängt in en tvätt så man har lite rena kläder till imorgon inför jobb. Jag ska jobba på samma ställe som jag jobbat de 2 tidigare veckorna och jag trivs som fisken i vattnet :-) Verkligen ett trevligt ställe och personal och barn är jättetrevliga! :-)
 
Nu ska jag se om Mohamed kommer in på facebook lite så vi kan skriva och sen blir det sängen tidigt idag! Jag hoppas ni har haft en bra dag?
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0