Seg

Hej!
Idag har jag bara tagit det lugnt. Hannah frågade om jag ville följa med in till Malmö och se på skor, hon ville kolla efter ett par höga skor. Dock hittade hon inga som hon gillade. Sen begav vi oss iväg mot Rosengård och skulle se när hennes kille och kompisar spelade fotboll och där stod vi och kollade i ca 2.5 timme, det blev riktigt kallt på slutet.
Sen körde vi hennes kille hem, handlade lite mat och det har vi precis käkat och nu sitter jag och glor på tv. Är riktigt trött idag och har lite huvudvärk. Hoppas det går över till imorgon :-)

Hoppas ni haft en bra dag för det har jag haft. Sov gott sen när ni lägger. Godnatt!!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0