Måndag 24/9 - 2012

Godmorgon!
Allt bra med er? Sov ni gott? Här är det bra, dock har jag fortfarande ont i halsen och känner mig lite slut i huvudet, men idag blir det jobb och jag har stängningen, så 12-18.30 ungefär. Stängningen är inte så kul på måndagen för då är det precis efter helgen och då är alla barnen där så himla länge.
Annars har jag inte så mycket planerat, utan det är mest i slutet av veckan det händer saker. På fredag ska vi ut med en från jobb och käka på restaurang och sen lördag ska först Hannah, Jenny och jag in till Malmö och kolla lite i affärerna och på kvällen är det förfest hos min syster och sen utgång på Harrys i Malmö, sen på söndag ska min syster son döpas så helgen är fullsmockad med saker :-) Men det ska bli skoj!
 
Vad ska ni göra idag? Skola? Jobb?? Lediga??
 
Ha en underbar dag!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0