Lyckorus!!

Tjena!
Allt bra med? Här är det både och, håller nog på att bli sjuk, har ont i halsen men det har inte riktigt brytit ut än och sen är jag förkyld. Men sen har jag ett lyckorus också i mig. Min pappa fyller ju 60år i december och vi barn håller just nu på att planera en överraskningsfest för honom och det ska bli så kul, hoppas bara vi lyckas överraska honom :-)
 
Annars så jobbar jag dagligen, just nu bara på eftermiddagarna på fritids, men det är ju bättre än inget.
Jag har hittat en klänning nu som jag ska ha på mig när vi gifter oss på papper nere i Tunisien i november, en vit en, fin :-) Sen när det blir större bröllop här i Sverige så ska jag köpa eller hyra en "riktig" brudklänning :-) Jag har hittat några fina låtar vi också ska ha, de är så sjukt fina :-) Känns som man kommer börja gråta.
 
Annars har jag inte så mycket att berätta. Jag hoppas ni haft en bra helg! Sov så gott när ni lägger er. Godnatt!
 
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

:o ska ni gifta er?!?! det har du inte berättat, Grattis iaf!!:)

2012-09-23 @ 23:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0