Lördag!!

Ännu en vecka är över och helgen är här. Idag har det varit kallt, blåsigt och regnat lite. Jag var ute med Miro (hunden) innan i 40 minuter och på slutet av rundan började det regna. Nu sitter jag här och skriver lite med Mohamed och håller på att fixa middagen, är så jäkla hungrig nu.
Imorgon ska jag och Hannah in till Malmö och spela fotboll med ett gäng killar, Hannahs kille är också med och spelar. Vi ska först hämta upp vår kompis Denise i Svedala, men det är ju påvägen in.
 
Just nu när jag sitter och snackar med Mohamed så lyssnar jag på backstreet boys, deras låtar är riktigt bra och man hör inte så mycket från dem nuförtiden.
Jag hoppas ni får en trevlig lördag. Ha det så bra!
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0