Hall of fame!!

Tjenixen!!
Nu har jag käkat och Hannah har fixat mitt hår för kvällen. Det blev inget besök hos min äldre syster då min pappa har blivit sjuk, feber och huvudvärk och min syster man är också dålig, så det får helt enkelt bli en annan dag :-) Just nu sitter jag och snackar lite med min älskling på facebook och sen ska Hannah och jag börja kolla kläder för kvällen/natten. Det gäller att börja tidigt för att hitta den perfekta outfiten :-D Man känner liksom olika humör och vad man är sugen på för kläder.
Vädret idag är helt okej, soligt men blåsigt. Man märker att det börjar bli höst för det är väldigt kallt nu om dagarna.
 
Vad ska ni hitta på med idag?
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0