Bakdag!

Hej!
Idag vaknade jag av att min älskling ringde och sa att jag skulle komma in på facebook för han var vid datorn så jag for upp och började fixa till mig lite. Vi snackade i ca 1.5 timme och efter det har jag bakat lite. Idag kommer Hannah hit med sin pojkvän för första gången och ska träffa vår mamma och pappa så han är säkert nervös, men jag vet att det kommer gå bra för de är snälla och förstående. Jag bakade chocolate chip cookies och en äppel smulpaj. Vi ska även äta lite bullar för jag har inte ätit frukost än.
 
Annars idag har jag inga speciella planer, vi får se om det blir lungt eller om det blir en spontan utgång kanske. Vi får se helt enkelt vad folket känner för :-)
Nu måste jag fortsätta. Ha en bra lördag så hörs vi sen!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0