-----

Hej!
Jag, Frida, Hannah och Hannahs pojkvän Shkelzen cyklade ner till stan innan och gick runt lite och kollade. Jag köpte ett vitt linne och en vit skjorta år Mohamed som han kan ha på vårt bröllop, kollade på kavajer också men de kostade ju för tusan 800 kronor på rea :/ Sjukt dyra ju....
När vi skulle cykla hem så handlade vi varsin subway macka med oss som vi käkade här hemma, var gott och det var längesen man åt det. Jag bakade även morotsmuffins som vi ska ha ikväll eller imorgon, får se.
 
Nu ska strax jag och Frida iväg till gymmet och träna, dock vet jag inte om vi ska köra bodypump också, då måste jag skynda mig för det börjar om ca 40 min. Dock är min mage inte min vän idag, vet inte riktigt vad som är felet :/
Nej nu ska jag klä på mig, vi hörs senare ikväll!!
 
Puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0