Tummen ner!

Hej!
Idag är det söndag och det innebär vilo dag. Igår så åkte vi iväg in till malmö och gick ut på disko, men fy fan vad tråkigt det var igår. Musiken var så värdelös så det inte är sant, knappt någon som dansade, en riktigt nitlott av dj som hyrde in alltså. Det var ju löning så vi förväntade oss mycket folk men det var knappt några där, vad hände liksom?? Jag hade så fruktansvärt tråkigt så vi körde hem vid ca 01 och la oss och idag vaknade jag vid ca 11.30.
 
Idag ska jag tvätta en massa kläder och även lite påslakan. Sen ska jag sätta mig och planera för veckan också vad jag ska hitta på med. Jag har lite små saker jag ska göra i veckan. På tisdag så ska jag ha möte på gymmet och få ett program med styrketräning av min PT, hoppas det är bra. Sen är det ju jobb hela veckan som gäller också och jag börjar imorgon och då är det min längsta dag, 08-15.30 och sen resten av veckan är det 08-13 så det är skönt. Dock sen i december så ska jag vara på en annan förskola och då är det heltid som gäller så det är långa dagar. Men det fixar vi.
 
Jag hoppas ni får en bra dag!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0