Where did you all come from?? :O

Tjenis på er!!
Som jag skrev innan så skulle jag ju hoppa in i duschen, men jag bestämde mig för att sätta på en ansiktsmask först. När jag precis har fått på mig masken, jo vad händer? Mohamed ringer såklart och säger till mig att gå in på facebook direkt. Det ändå som går igenom min hjärna är - Men jag är ju för tusan helt blå i nyllet.
In på facebook snabbt och väl där ber han mig öppna skype. Men shit pommfritt. Jag berättar för honom och han säger, men det kvittar, är du blyg. Hahaha killar alltså.
Jag öppnar min skype och visar typ bara min panna för honom och han utbrister. - Vad tusan är det? :O
Jo men visst tack för den haha. Jag säger till honom att jag ska duscha snabbt så kan vi snacka efter, jo det gick han med på.
Det är så konstigt för Mohamed har alltid haft världens sämsta timing. Han ringer eller när jag var i tunisien så dök han upp på helt fel tillfälle. Att killar aldrig lär sig liksom.

Men iallafall så fick vi snackat 2 timmar innan på skypen och om han hittade något internetcafé så skulle vi snacka lite till ikväll, så vi får se hur det blir.
Lillkusinen har kommit hit nu också och ska övernatta, tror det var två nätter, men får se imorgon hur det blir, hon hade iallafall en liten resväska med sig med en massa kläder så tror nog att det blir två nätter.

Som jag skrev som rubrik, var kom alla nya läsare ifrån?? Idag måste vara rekord på väldigt länge. Helt plötsligt har jag en massa läsare och frågan är ju hur hittade ni hit? Jag har liksom inte varit inne och kommenterat på någon blogg nu på senaste tiden :) Men glad är jag att ni hittar hit :)

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och se om Mohamed dyker upp igen :)
Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!

Puss och Kram




En låt som jag tycker är så himla bra, den är så vacker. Första gången jag hörde den var på Baywatch och jag gillade den direkt. Vad tycker ni? Har ni hört den förr??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0