Vår vår, var är du vår???

Ååhhh jag vill ha vår/sommar nu nu nu!!! Jag gick in på lite olika sidor på nätet och skulle kolla på olika skor nu till våren/sommaren och jag blir så jäkla sugen, men det är ju knappast lönt att köpa dem nu. Skulle inte ens kunna det om jag så gärna vill för har inga pengar alls :P Men även om det är grått och trist så har ju ändå graderna stigit, det var ju typ 10 grader idag eller något :) Yeeeaayy!!

Imorgon är det Mars månad och jag jobbar mellan 13-17, skönt med såna dagar när det är på nya ställen så man inte startar med en superlång dag. Dock hade det gett mer pengar och tid ju men wtf! ;-D
I helgen ska kanske Hanzi och jag dra ut och dansa, om hon fortfarande vill det. Måste verkligen börja kolla efter en outfit och skor :O Shit jag har ju för tusan inte ett ända par skor att ha på mig :O What to do??

Jag var inne och läste på Kenzas blogg, hon har ju precis varit i LA och skulle träffa folk om det stora projektet eller något och jag trodde det var något jättestort som skulle ske, typ att hon skulle vara med i tv, alltså tv program eller något, men det rörde sig bara om någon fest?? :/ Jaha så var det med det.

Nu är jag riktigt trött och vill bara sova. Ska avsluta mitt samtal på facebook med Mohamed nu för jag orkar inte mer. Jag hoppas ni har haft en super bra dag.

Puss och Kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0