Uppe med tuppen!!

Godmorgon!
Jag antar att Hannahs huvudvärk var bättre idag för hon kom inte in och väckte mig. :) Idag var jag tvungen att vara uppe till kl 10 för jag ska snacka med Mohamed på skype, dock har han inte kommit och han påpeka att jag inte skulle vara sen igår, jaja då har jag något att påpeka idag :P
Lillkusinen sov ju över här inatt och det slutade med att hon skulle sova i mitt rum. Dagen blir väl att spenderas med henne och hitta på något skoj/bus.

Just nu har jag inte vaknat helt och hållet men ge mig 30 minuter så är jag tip top igen haha. Ska käka frukost senare också när jag snackat färdigt med Mohamed, om han dyker upp :/ Kanske gör pannkakor??
Jag blev helt chockad igår av min statistik, ni var ju jättemånga som besökte mig igår. Var kom ni ifrån och hur hitta ni min blogg??

Nej nu ska jag försöka vakna till liv och väcka Mohamed om han nu skulle sova.
Hoppas ni får en underbar dag, solen skiner här och det är en frisk luft tycker jag.

Puss och Kram




Kommentarer
Postat av: Anna

jag har följt din blogg ganska länge :)

2012-02-23 @ 16:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0