The on that got away......

Idag är det gråmulet ute och verkligen inget vårväder som är på väg som det känns nu. Plus att det kanske kommer snöa i helgen igen, inget jag ser framemot. Idag har min pappa varit ledig så han har varit hemma med mig och Frida. Han hade köpt med sig bullar imorse, smaskens :)
Idag slutade även Hannah tidigt så när hon kom hem så spelade Hannah, Frida och jag lite kort, Remi, jag hade verkligen flyt för jag vann hela tiden, det vill säga 5-6 gånger :D

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag göra degen så vi kan göra hemlagad pizza. Idag ska lillkusinen sova över här så hon dyker väl upp senare också. Jag hoppas även att Mohamed kommer in på datorn senare. Han skulle ta bort den andra visdoms tanden idag så han kommer väl ha ont, han tog den ena igår. Jag vet hur det känns för jag tog bort mina förra året i november och det var så skönt när de var väck, så nu kommer det bara bli bättre för honom.

Ska även ut på en promenad senare ikväll. Jag var ute igår också och fick upp ett riktigt bra tempo och känner det i mina ben idag hahaha, snacka om att man är nere på botten igen och det är dags att jobba sig upp igen på toppen där jag en gång i tiden var :P

Vad har ni för planer idag?

Ha en fortsatt trevlig dag!!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0