It´s gonna be alright!!

Idag när jag satt och kollade på Sjunde himlen på kanal 5 så hörde jag en låt som jag verkligen gillade, när jag gillar en låt så ser jag till att försöka hitta den och även denna låt gav jag mig på att hitta and i found it!! Ska dela med mig av den längre ner i inlägget. Dock så tycker jag bara att refrängen är bra, det andra är lite konstigt.
Eller jag kan ju ge er den här direkt, för jag hade tänkt dela med mig av en annan låt längre ner också :-)



Just nu känner jag för att baka något smarrigt, dock vet jag inte riktigt vad det skulle vara. Man kanske skulle ta och kolla i den boken min mamma fick i present, nämligen Leilas bakbok, kommer inte ihåg alls vad den heter.
Brukar ni baka?? Vad tycker ni om att baka? Vad är er favorit?

I söndags när vi skulle köra till Staffanstorp så tog vi med oss lite cd skivor för den radio kanalen som min pappa har i bilen är så jävla kass och man orkar inte lyssna på den i 40 minuter, men iallafall så kom westlifes låt, Flying without wings och gud vad den är bra. Kommer ihåg att jag inte gillade den alls förr, men jag tror det beror på att man inte lyssnade på texten för texten är riktigt bra. Nu får ni också höra på den, om ni vill iallafall :)
 



Hoppas ni haft en bra dag!!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0