Godmorgon!

Godmorgon på er!
Allt bra med er? Jag är faktiskt trött även om jag ställde om klockan så jag kunde sova 30 minuter längre. Dock så imorse, strax efter åtta så ringde klockan i ett. Det var längesen den gjorde det :D Men iallafall så idag ska jag jobba på en skola, på fritids. Sja bli skoj, dock så är fritids ingen favorit direkt, men vi får se hur det går. Henne jag pratade med i telefonen verkade trevlig, men man har ju varit med om att skenet kan bedra :D
Så jag slutar ganska sen, klockan 17. Sen är det bara hem så får vi se vad som händer efteråt.

Jag såg att det funkade när jag testade att mobilblogga och det var ju superbra för då kanske jag få tillfälle att göra det senare :) Det är ju dessutom sista dagen i februari och imorgon är det redan Mars månad alltså har två månader på detta nya året redan gått. Tiden bara flyger iväg.

Jag hoppas ni får en superbra dag!!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0