3/2-2012

Hej på er!
Inatt kunde jag inte sova alls bra, hade ont i huvudet och feber. Vaknade jättemånga gånger och fick gå upp och dricka vatten. Sen vid 08 gav jag upp och gick ner därnere för att se på tv och har varit uppe sen dess. Var även ute på en promenad med vår hund. Känns lite bättre nu, men inte helt hundra än.
Idag har jag absolut inga planer alls. Jag ska väll snacka med Mohamed ikväll på facebook, hade önskat att han kunde komma in på skype snart så man kunnat se och höra honom också. Han är i sin hemstad och ska fixa med deras olivträd som de har, ca 30 stycken var det. Sen om ca 3 veckor ska han bege sig till Sousse igen tyckte jag han sa och där kan han vara mer på datorn så det är skönt.

 

 

Här har ni lite fler bilder från Tunisien. Hoppas ni har en bra dag!!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0