------

Nu är jag precis hemkommen från min pappas moster Brita. Jag tvättade hennes fönster och Hanzi och Fritte hjälpte henne med lite små saker som att gå och handla och gå upp med saker på vinden. Efter jag tvättat fönsterna, som var rejält smutsiga hahaha :D Så fikade vi lite med bullar och snack. Det är alltid trevligt att träffa och snacka med Brita, men hon förstår sig nog inte helt på dagens samhälle tycker jag.

När vi körde hem så hämtade vi hyrfilm som vi skulle lämna in och sen körde vi och handlade och nu ska vi ställa oss och lagga middag. Börjar bli jäkligt hungrig nu. Efter maten så blir det väl snack med Mohamed och sen får vi se hur länge jag orkar hålla mig vaken, känner redan nu att sängen får snart sällskap :P

Vad har ni hittat på med idag??

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

låter som en trevlig dag :)

ser du på Big brother?

2012-02-26 @ 18:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0