Tunisien here i come!!

Yeaaay!! Nu har jag och min kompis bokat vår resa till Tunisien. Vi drar den 6 Augusti och blir borta en vecka, ska bli riktigt skönt och sen drar jag ju igen i September :D Hur nice är inte detta liksom?? :P
Nu ska jag bara komma ihåg att avboka min tandläkar tid den 10 Augusti :D Får hoppas de har senare i Augusti eller i oktober när jag kommer hem.

Nu ska jag snart avsluta här och stänga dator och nanna. Jag och min kompis ska kanske till Staffanstorp imorgon och hälsa på en annan kompis pizzeria. Ska bli skoj.
Ni får sova så gott så hörs vi imorgon!!


Puss och Kram

     
Ready to make Tunisien unsafe!! hahaha :P


Kommentarer
Postat av: Fanny

SV; Tack själv :)

2011-07-17 @ 17:06:03
URL: http://sskyttefanny.blogg.se/
Postat av: Fanny

BTW. Jättefina bilder på dig i headern..!

2011-07-17 @ 17:06:32
URL: http://sskyttefanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV; Okej..

Sök på google "Bilder";

Bloggdesign eller Headers till blogg eller något liknande..

Där hittade jag en som gjorde min design och så :)

Tack, hoppas du med har haft en bra dag !

2011-07-17 @ 20:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0