Klumpig nr1!!

Fy fan! Jag måste nog vara världens klumpigaste tjej alltså. Jag satt och kollade när vår lilla kusin badade och sen hör jag skratt utanför som jag tycker jag känner igen. Jag går för att kolla och då går jag såklart in i en trästol som står där och skrapar upp benet, så jäkla typiskt!
Men väl när jag kommer ut så är det fröken Malmgren och Bechir som har kommit för att hälsa på. Så jag gick ut för att snacka med dem.

Kom att tänka på att Hannah och Jenzan skulle ut. Jag frågade var de skulle och Hannah sa de skulle ner på konsum och gå en runda, jag frågade om jag kunde följa med, så kunde man ju snacka och så, men Hannah sa Nej. Sen så finner man dem stå där ute och prata med Malmgren och Bechir, Tack för den liksom. Men då vet man det!!

Idag blev det att köpaa pizza till middag, Brita bjöd. Det var gott och väldigt mättande. Nu ska jag nog sätta mig lite i trädgården och sen får man se vad kvällen bjuder på. Tror nästan jag ska ta och börja läsa min bok som jag köpte i vintras, jag sparade den för att ha att läsa när jag åkte till turkiet, men vet inte om jag orkar vänta längre.
Nej nu ska jag ut i trädgården igen. Hoppas ni får en trevlig kväll.

Puss och Kram godbitar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0