Just go with the flow....

Precis hemkommen från staffanstorp. Jag och några kompisar körde och hälsade på några kompisar som äger bla två pizzerier där. Vi åt och snackade med dem och det var väldigt trevligt. Jag fick även prova på att göra en pizza, Who rocks?? :O Yes me!! :P hahaha måste säga att jag var riktigt grym. Ska försöka ladda in bilderna så snart som möjligt så ni kan få se :D

Efter när vi körde hem så hämtade vi upp vår äldre syster som ville ner till video butiken och handla godis, dock blev det inte riktigt som planerat utan vi fick köra till maxi och handla istället, men det gick lika bra för de behövde även A-fil och lite såna saker, så det var ju perfekt :P

Nu hade jag tänkt och lyssna lite på musik och varva ner och sen blir det säng gång tidigt idag!

Puss och Kram mina små nypon! ;-P

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0